16 december 2012

Söndagsmorgon

Härligt att vakna upp denna söndagsmorgon efter en god nattsömn. När jag vaknade var redan lillebror nere i vardagsrummet. Han hade tänt julgranen och satt där i skenet av den och tittade på morgonteven. Jag tog mitt morgonkaffe och så myste vi en stund.


Förra året gjorde jag av gamla dagstidningar (menar riktigt gamla från 1950-talet) girlanger och flaggband till julgranen. Flaggorna är dekorerade med texten "god jul" och pryder igen detta år granen.
 Hos Fabriken kan du denna söndag se många fina söndagsbilder-låt dig inspireras

Önskar er en härlig 3. advent




2 kommentarer:

  1. Fint! Jag sitter just och gör något liknande.. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Så fina... det är något speciellt med gamla tidningar tycker jag!

    Ha en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!